Hiss och diss !

Solariumet, det är värkligen min drog!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan det!
Jag har så himla ljus hy igenteligen!

Gelenaglar, så himla bra , som är så superbra!
så naturligt resultat, sen är det superbra för man får bestämma hur
långa man vill ha ! ;)
även himla bra för att man får välja att göra dom själv eller gå till en pedikyr.







Alexandra Kissie Nilsson's nya header!
den är ju hur sjukt ful som helst, hennes haka är trekantig!
och den ser allmänt amatörig ut!
för att vara sveriges största bloggare! :( sanningen gör ont ibland..




Max factor's fondaition miracle toutch , den är värkligen värdelös
den är ca 5 mm tjock och inte specellt stor runt om, för 150 kr är det ingenting!
den är inte täckande och den blir bara allmänt kletig! euw :(







Kommentarer
Postat av: Elin

max factors miracle touch är den bästa foundationen jag använt,tycker inte alls den är kletig fast då använder jag ju bara en foundation när jag sminkar mig.Kan i alla fall hålla med dig om att priset inte är så bra :(

2011-05-03 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0