Moii justnu! ;)

ChaCha bloggen'
nu har jag målat mina naglar samma färg som mysdresen ljusgrisrosa ;) aww, sweet!
sitter och pillar i lite påskgodis ! ;) så himla gott!
iallafall, ska snart dra på några decoration från mitt nya kit på mina naglar, sen ska jag se
vad man kan göra åt min design, som blev lite som den blev.
En vän kom med ett förslag, att jag skulle stå och hålla en leopard i koppel! ;) haha!
var den iden inte bara för blondie style! ;) *hihi*!
vad tror ni? ge ider på hur min design ska se ut,! ;)


Så blev naglarna, lovely va? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att du har glömt en massa små prickar i headern lols fail

2011-04-22 @ 20:41:44
Postat av: svar

Det är det jag ska ändra,skulle bara kolla om det passade med 1 bild :D

2011-04-22 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0