Morgon svar på tal..

Läste en kommentar imorse där det stod att om jag hade haft bra med pengar hade jag åkt
utomlands och köpt märkeskläder!
den som skrivit kommentaren kan antagligen inte veta mycket om mitt liv!
för sanningen den är att..

: Jag flyger inte för att vi var med om en ''flygolycka'' kan man kalla det, jag var 4 år!
och hela planet satt och bad till gud, vi var inte långt ifrån att störta i vattnet!
sååå lovely, fast inte! Så det enda jag flyger är till GBG till min släkt, och det är sällan!
Och på tal om märkeskläder, vila är ett märke , hela min garderob är full med vila osv!
men handlar även mycket på gina för jag tycker absoulut kvaliten är lika bra som på märkeskläder!
Handlar inte om att ha märkeskläder, handlar om att ha snygga kläder bitches! ;)

OVER AND OUT, morning bitches! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

i förra inlägget skrev du "ni vill va som mig" kan du skriva typ "vissa vill va som mig" ist , för ja är också din läsare och ja vill verkligen inte va som du och dom flesta bloggläsare är äldre o rikare än dig så du behöver inte skriva småungar och har ni 500 kr osv , skriv vissa ist för ni :)

2011-04-19 @ 19:43:51
Postat av: svar

om det är något du stör dig på, så visst kan jag försöka tänka på det :)

2011-04-19 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0