Packning!

ChaCha bloggen'
packar inför imorgon, först skolan halv 10, sen åker vi med bussen mot storheden, hoppar av där!
och blir upphämtade av mina föräldrar och åker mot elgiganten för att titta om vi hittar iphone 4 och
kan snacka med dom om allt osv, köpa den osv ;) *hihi*
så nu håller jag på och packa, har även planerat morgondagens usual outfit, tråkig. men orkar värkligen inte! :o
sjukt trött, och min blogg ser ut som ett rövhål justnu, vill designa om hela skiten på 1 minut :( aww..
iallafall, bloggar mer om ett tag! ;)¨

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf ska du packa ? :)

2011-04-07 @ 20:38:39
Postat av: svar

Ska till kalix till mina föräldrar :)

2011-04-07 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0