Svar på tal..

Fick en massa kommentarer om att jag inte ska pröva en diet, att jag ska träna
vilket jag inte kan och inte vill.
: Jag tänker inte träna för jag värkligen hatar att röra på mig, har hjärtproblem och då blir
det supertungt :(
och då tänker jag äta nyttigt, och jag har gjort sånthär förut, så det är inget ni läsare behöver
tro att ni kan göra nått åt, jag kommer inte bli ''sjuk''. belive me! ;)
man klarar sig utan vatten och mat i 14 dagar!
men däremot är jag osäker på om jag är tillräckligt duktig för att göra den, är ju en liten gottegris! ;)
Och fick även en massa frågor, om jag bor i ett vanligt hus , och typ att jag ska berätta om hur jag bor?
: Jag bor väl helt som vanligt, med min pojkvän hans pappa och en rottwailer blandras? inget konstigt :)
vi bor i radhus i Boden? var det något mer? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du riskerar att få hänghud faktiskt :(

2011-04-25 @ 14:40:16
Postat av: Anonym

man klarar sig bara utan vatten i 98 timmar.. duuh.. -.-' smart blondin där :D -.-'

2011-04-25 @ 15:13:19
Postat av: du riskerar att få hänghud faktiskt :(

Inte den första...

2011-04-25 @ 16:02:02
Postat av: Gunnar

Ja, prova den dieten. Vatten klarar du dig bara utan någon dag.

2011-04-25 @ 20:20:14
Postat av: david

3 dagar utan vatten tre veckor utan mat om man är helt frisk alltså och ca 3 min utan syre

2011-11-19 @ 22:44:41
URL: http://djrobez.blogg.se/
Postat av: david

3 dagar utan vatten tre veckor utan mat om man är helt frisk alltså och ca 3 min utan syre

2011-11-19 @ 22:46:43
URL: http://djrobez.blogg.se/
Postat av: david

3 dagar utan vatten tre veckor utan mat om man är helt frisk alltså och ca 3 min utan syre

2011-11-19 @ 22:47:57
URL: http://djrobez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0