ChaCha bloggen' vaknade för typ en timme s...

img_3416 (MMS)

ChaCha bloggen' vaknade för typ en timme sen! Och började fixa mig, tog en supersnygg och skön outfit, haremsbyxor och kofta från hm! Vilket nice ASS man får i dom byxorna? ;) någon som håller med mig *blink* iallafall, snart ska jag och mami dra oss ner mot hennes jobb, prova skor, kläder osv! Så jag får lite nytt *blink* och sen hoppar jag på bussen som planerat, så det blir mobilupdates fram till kvällen! Blogg u later ! Kisses


Kommentarer
Postat av: MalinWallin

Hej! :)



När du ska göra dina gelenaglar med "Gele-kit" använder du någon speciell sax då för att klippa ner det där vita längst ut på nageln? :) tacksam för svar, ta gärna upp detta som ett "svar på tal" inlägg ;D kram!

2011-08-28 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0