Dagens fråga?


Fick tidigare en kommentar av en tjej, att man inte borde ha ziperall på tex skolan!
För att folk skrattar åt en för att det är superspeciellt! 
Så nu hade jag tänkt svara på den frågan! :s

: Vad ger folk rätten att skratta åt en för att man har på sig en rosa boddy? :o
seriöst, varför skulle jag bry mig om folk glodde eller skrattade åt mig för att jag har
på mig denna ursköna dress!? Hallå, tjejer, även killar, ha på er vad ni vill,
stå för den ni är, den ni vill vara, den ni kommer att vara! Och skit i alla andra,
jag går ut i precis vad jag vill, utan att någon ska säga någonting! Jag har vilken
text på min tröja som jag vill, utan att folk änns ska behöva kommentera!
Så läsare, våga vara er själva! ;) i promise, ni kommer älska det!

Så en fråga till er läsare, vågar ni vara er själva?
Eller tänker ni vad folk ska tycka omer innan ni går ut?
Ni kan även maila mig om detta så kan jag lägga upp ett anonymt citat
bloggmail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack! Har inte vågat vara mig själv riktigt den senaste tiden men nu när du skrev så där mår jag mycket bättre<3

2011-08-15 @ 17:31:50
Postat av: jessica

sjukt bra skrivit , & det stämmer så bra !

du har en grym blogg tjejen!

2011-08-15 @ 19:19:28
Postat av: sophie*-^

Jo, jag... orkar inte. Det är inte värt det, så jag är mig själv!

2011-08-16 @ 00:36:57
URL: http://www.plasticbag.devote.se
Postat av: Anonym

Men du,var det inte du som skrev härom dagen att du inte tyckte tjejer skulle gå ut risigt klädda eller utan smink eller som du kallar det "sluskar"? Så du uppmanar alltså folk att vara sig själva,men att man inte ska visa hur man ser ut under allt smink? Hur ska man kunna vara sig själv om man är så osäker på sig själv att man inte ens vågar visa sig utan smink bland folk? Där har du nått att fundera över!

2011-08-16 @ 22:04:45
Postat av: Anonym

den som har skrivit den kommentaren måste vara jävligt rädd för vad folk ska tycka om henne/honom, dåligt självförtroende helt enkelt. Tråkigt, men det går att jobba på..!



Varför skulle folk skratta åt en för att man har en ziperall på sej? Inte precis så att man blir dissad utav sina vänner för det, och om man nu skulle bli det så är det ju inga äkta vänner hur som helst. Skolan är väl inget jävla ställe man klär upp sej för, där är man för att plugga.

Emma får ha på sej vafan hon vill, hon vågar det iaf till skillnad från många andra.

Dessutom är ziperalls mode just nu, så ah.

2011-08-19 @ 00:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0