Dushat precis!

ChaCha bloggen'
Har precis kommit ut från dushen, blåst håret och sitter nu här i min Snobben
pyamas och shorts till! ;) aww, so sweet! Iallafall, imorgon är det somsagt skola
och efter skolan ska jag till Kalix, ska hem och hämta packningen osv!
Så jag funderar starkt på att ta på mig ziperallen då, hade planerat att ha jeans
imorgon, känns så himla oskönt! :( åhh, jag hatar verkligen känslan av att ta
på sig jeans då man är trött kl 7 på morgonen, det är verkligen hemskt! :(
iallafall, får helt enkelt se hur jag gör, bloggar mer sen!
Moii justnu, btw, där ser ni lite av mitt egna pudellockliga hår (?!?!) :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju inte äns lockigt!

2011-08-25 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0