Hiss och diss!


1. Ziperalls eller onepice's
: Dem är verkligen helt undebara, dom funkar i vilket väder somhelst, dock inte om det är
för varmt, men då går dem med på kvällen när solen börjar gå ner! Eller bara inomhus
när man inte orkar klä på sig! Stor hiss på den *blink* ;)
2. Affären diva!
: Superhiss på deras höstmode , denna affär kommer absolut sälja totalt bäst till hösten!
*Skepparmodet kommer tillbaka *Stickade cardigan *Blåa jeans ! Så snyggt!
3. Höstmodet 2011
: Superkul mode i år, pälsen kommer även tillbaka, oh lovely! ;) *so me*
kommer göra ett inlägg senare om vad som kommer vara mitt höstmode!
1. Ziperalls eller onepice's
: Dem är verkligen helt undebara, dom funkar i vilket väder somhelst, dock inte om det är
för varmt, men då går dem med på kvällen när solen börjar gå ner! Eller bara inomhus
när man inte orkar klä på sig! Stor hiss på den *blink* ;)
2. Affären diva!
: Superhiss på deras höstmode , denna affär kommer absolut sälja totalt bäst till hösten!
*Skepparmodet kommer tillbaka *Stickade cardigan *Blåa jeans ! Så snyggt!
3. Höstmodet 2011
: Superkul mode i år, pälsen kommer även tillbaka, oh lovely! ;) *so me*
kommer göra ett inlägg senare om vad som kommer vara mitt höstmode!

1. Converse all star..
: Asså, nej! Verkligen inte mina skor eller på något sätt min stil, som ni kanske märkt har jag
aldrig skrivit att jag köpt ett par converse eller liknande, för jag verkligen hatar dessa skor!
Dom är verkligen skitfula, enligt min åsikt! :(
2. H&M's klädsortimet i Luleå och Boden justnu!
:Asså om dom inte förändrar höstmodet eller får in något nytt kommer
h&m gå i konkurs i norrbotten, det är ju helt förjävligt! Kläderna ser ut som
nått som en viss person brukar ha på sig. Urtvättade. Åhfyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0