Inne och ute hösten 2011!

Päls! Höstens mode måste bli päls! ;)

: Jag kommer absolut att investera båda delarna, väst har jag visseligen redan
men i leopard mönster, grr! ;) *blink* Så nu måste jag ha något fluffigare!
Men komihåg reglernas regler, ha inte pälsshalen och pälsen samtidigt!!!! :(
Stor ute varning, kombinera med tex ginas snygga stickade tröjor!


Louis Vuitton!

: Altså, hur snyggt är inte det märket?! Och hela den kollektionen! ;)
Superhiss på hela hennes sortiment, hennes väskor, hennes plånböcker, även
hennes bälten och solbrillor, hennes brillor kommer bli ett måste nästa sommar!



Ginas GAMLA kollektion!

: Snälla, gå inte runt med domdär! :( Åhhhh, så pinsamt!
Det är verkligen old school, jag har typ min tiger's tröja, till natt
tröja? :o Seriöst, euw! :( åhh.. billigt skit..

Vädret sista lovveckan! :(

: Snälla någon, vad är detta för skitväder, hela helgen ska det vara dåligt
inte sol, bara moln och regn! :( Hade det inte kunnat vara bra väder så man
iallafall kan vara ute och umgås, nä! :o nu sitter vi inne som vi ska göra hela vintern!
Åh *suck* :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0