Irene huss!

ChaCha bloggen'
har tillbringat kvällen med pojkvännen eftersom jag åker imorgon och kommer hem på
måndag, så ni kanske fattar att jag har tagit en myskväll med honom *blink* ;)
iallafall, imorgon ska vi upp vid 11, luncha på TG's pizzeria och senare hoppar jag på bussen!
menmen, för ett tag sen så länkade en läsare att hon som gjort , fake bloggen och fake
facebookenpå mig, även gjort en fake ''BDB'' :( haha *suck* man blir supermatt,
hoppas hon har kul med mina bilder, och njuter av mitt snygga utseende *hihi* ;)
menmen, ni kommer få så himla bra updatenär jag är i Kalix,
för då har jag verkligen tid för bloggen, videobloggar, min sminkvideo ska jag
hinna också! Även modetips, och hösten 2011's finaste plagg! ;) Så, blogg u later ! ;)
En outfit bild på moii igår! ;)

Kommentarer
Postat av: natali

jag måste bara säga fyyyfan va du passar i brunt hår sjuuukt snyggt! hela du är jävligt snygg dock men jag är ju kär i ditt hår. du ska ha brunt det är ett som är säkert iaf!

din blogg är underbar :D ,puss!

2011-08-11 @ 02:13:41
Postat av: Malin

jag har sett den, tyckte den var rätt bra :) kram

2011-08-11 @ 03:18:52
URL: http://malineriksson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0