No shopping!

ChaCha bloggen'
förstår att ni blev förvånade att jag inte updaterat, jag som skulle kliva upp
tidigt osv, men nej! Så blev det inte, jag vaknade kl 10 av en sån mensverk att jag
knappt kunde vända mig i sängen, lovely! :( och sen så regnade det ute, absolut ingen
shopping dag, det får bli på måndag istället, direkt efter skolan helt enkelt! ;)
så idag ska vi somsagt till pojkvännens landställe över helgen, så det kommer bli videobloggar
och även mobilupdates, och sen på söndag kväll kommer vi hem igen och kör igång vanlig
update! ;) lovely. nåja! ;) har precis dushat, ska bädda sängen, och sen blir det frukost framför
tv'n helt enkelt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0