Svar på lite frågor!


Asså du har sjukt fin kropp! Älskar den?!
hur gör du för att vara så smal å ha sån fin kropp
Sjukt söt du e cheyeeen;) <3 PUSS!
vart kommer du och ifrån och vart bor du? :)
varför visar du dig aldrig utan smink om du tycker du är
så nöjd med ditt utseende`?
Asså du har sjukt fin kropp! Älskar den?!
hur gör du för att vara så smal å ha sån fin kropp
Sjukt söt du e cheyeeen;) <3 PUSS!
: Åh, tack så hemskt mycket! Asså, jag gör absolut inget speciellt, jag äter som en gottegris
ibland, men jag äter inte så mycket mat om man säger så, äter tex aldrig frukost
(och nu kommer det bomba in kommentarer att frukost är viktigaste målet) men det skiter jag i
jag mår bara illa om man börjar dagen med att stoppa i sig en massa onödigt som youghurt osv?
*suck* går även promenader ibland, men jag äter absolut supermycket godis *hihi*

vart kommer du och ifrån och vart bor du? :)
: Jag är född på Boden BB, sen åkte vi hem till Kalix och var där en kort tid, sen packade vi
våra saker, och flyttade till GBG, och nu är jag här, bor i Boden där jag pluggar har pojkvän
och underbara vänner! ;) Men mina föräldrar bor kvar i Kalix, så dit åker jag ofta också!

varför visar du dig aldrig utan smink om du tycker du är
så nöjd med ditt utseende`?
: För att jag tycker att det hör till folkvett bland tjejer att inte visa sig som sluskar!
Man ska fixa håret, om man ska visa sig på bild eller bland folk, man borde även fräsha
upp sig och se pigg ut med lite make up!
Kissie osminkad, visst man ska vara naturlig, men inte bland folk
eller liknande, där får man fan se till att fräsha upp sig! INTE OKEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0