Svar på tal!

Hej, vart är det du köper ditt löshår?
Älskar verkligen din blogg, kram jennie!
En fråga.. Stör det inte dig över att det står Blondie på din Ziperall?
Eftersom att du är en brownie nu?
kan inte du skriva/göra video/visa steg för steg hur du
sminkar dig och vad för smink du använder?
Hej, vart är det du köper ditt löshår?
Älskar verkligen din blogg, kram jennie!
: Jag beställer det från internet, antingen http://www.rapunzelofsweden.se/
eller http://www.tajmahal.se/valkommen-c-104-1.aspx
Jag beställer ca 48cm, eftersom att det går av med tiden och räcker då längre!

En fråga.. Stör det inte dig över att det står Blondie på din Ziperall?
Eftersom att du är en brownie nu?
: Absolut inte, jag blev ju känd som blondie, och det blonda sitter innerst inne y know ;)

kan inte du skriva/göra video/visa steg för steg hur du
sminkar dig och vad för smink du använder?
: Ja, absolut! Men har rätt mycket med bloggen nu, så vi får se när det hinns! ;)
Där är iallafall min förra sminkvideo, sminkar mig på ungefär samma sätt!
Dock lite lättare nu och lite andra produkter eftersom det är sommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0