Svar på tal !


vf festar du aldrig ? får du inte av dina föräldrar lr blir du aldrig bjuden ?
varför säger du att du är så sliten på nästan varje bild du lägger upp? Kan du inte
lägga upp bilder då du inte är de istället?
vf festar du aldrig ? får du inte av dina föräldrar lr blir du aldrig bjuden ?
: Anledningen till att jag inte festar har absolut inte mina nyfikna läsare med att göra,
jag kan säga att det är sjukt privat, och att det har hänt saker i mitt liv som gjort att jag
fått avsmak för alkohol! Änn så länge! Föredrar jag hemmakvällar! ;) Lovely!

varför säger du att du är så sliten på nästan varje bild du lägger upp? Kan du inte
lägga upp bilder då du inte är de istället?
: Men lilla vännen, denna blogg och detta företaget som jag kommer bygga upp , är ju somsagt
MITT, och inte ditt. Så det är absolut min ensak vad jag vill lägga upp för bilder *blink* ;)
Och eftersom jag brukar skriva sliten på bilder är för att jag håller för handen för ansiktet
och då nämner jag varför jag gör det, och det är för att jag är sliten! ;) och du bestämmer ju
inte riktigt när jag ska lägga upp bilder, jag lägger upp bilder på precis vad jag vill ;)
*blinkblink* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0