Svar på tal

Har du nån bild från när du var emo ? Hade varit rätt udda att se ! :)
Kramar!
visas Andra Avenyn fortfarande? ;o
Jag kollade på det förut och jag älskade det;)
tacksam för svar!
Kan du göra typ bloggtips hur man får en bra och större blogg!Och
kan du även göra ett inlägg om hur du blev känd i blogvärlden!
va äre för storlek på jeansen och vart kan man köpa dom , sjukt snygga :)
Men du,var det inte du som skrev härom dagen att du inte tyckte tjejer
skulle gå ut risigt klädda eller utan smink eller som du kallar det "sluskar"?
Så du uppmanar alltså folk att vara sig själva,men att man inte ska visa hur
man ser ut under allt smink? Hur ska man kunna vara sig själv om man är så osäker på sig själv att man inte ens vågar visa sig utan smink bland
folk? Där har du nått att fundera över
Har du nån bild från när du var emo ? Hade varit rätt udda att se ! :)
Kramar!
: Nej tyvärr haha! :) Dom åkte med min gamla dator jag sålt! så jag är ledsen
inga alls!

visas Andra Avenyn fortfarande? ;o
Jag kollade på det förut och jag älskade det;)
tacksam för svar!
: Nej inte på tv! Tyvärr, men om du går in på tanka fetast och söker
andra avenyn så kan du ladda ner det, jag har sett alla sesongerna 4 gånger
nu efter dom slutat att sädas *blink* ;)

Kan du göra typ bloggtips hur man får en bra och större blogg!Och
kan du även göra ett inlägg om hur du blev känd i blogvärlden!
: Hmm, altså! Det är ju bara att du ska vara bra på det du ska blogga
om, att din blogg ska vara händelserik, updateras ca 7-8 gånger per dag
minst! Och bilder, även väldesignad, tex photoshopade loggos!
Även att annonsera för bloggen och sammarbeta med företag!

va äre för storlek på jeansen och vart kan man köpa dom , sjukt snygga :)
: Det är 34 och dem är från veromoda eller gina, kommer inte riktigt ihåg tyvärr,
men nu när jag tänker efter så är dom nog från veromoda! ;) Finns dock tyvärr
inte att köpa i år tror jag!

Men du,var det inte du som skrev härom dagen att du inte tyckte tjejer
skulle gå ut risigt klädda eller utan smink eller som du kallar det "sluskar"?
Så du uppmanar alltså folk att vara sig själva,men att man inte ska visa hur
man ser ut under allt smink? Hur ska man kunna vara sig själv om man är så
osäker på sig själv att man inte ens vågar visa sig utan smink bland folk?
Där har du nått att fundera över.
: Nu ska du få höra här, jag skrev ju somsagt att man ska våga vara den man vill vara
osv. Och att visa hur man ser ut under allt smink är ingenting att ''visa'' det är liksom ingen
big deal, om du förstår?! När man tex handlar kan man ju gå ut i mysdress eller ziperall
och ofixad, men att man lixom drar på en festival eller shoppar bland folk! Där det är
civilicerat folk, där bör man faktiskt fixa sig! Och man är väl sig själv fast man har smink? 
Dedär har jag aldrig förstått, hur man inte kan våga vara sig själv, om man har smink?
Låter ju heeeeeeeeelt utvecklingsstört?! :s Ni borde verkligen tänka efter läsare, innan ni
lixom tror att man inte vågar vara sig själv för att man har smink och löshår, patetiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om man har smink och löshår så är man inte nöjd med sitt utseende

2011-08-17 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0