Svar på tal!

Asså, nu måste jag fråga er läsare? Hur gamla är ni, är ni 10-15 eller 20 och
uppåt, för jag får såna sjuka kommentarer så jag må garva ihjäl mig! :o
Ni skrev någon sjuk kommentar om att om man har löshår så är man osäker
på sig själv? Seriöst, tror ni att löshårskedjorna finns för att om man inte gillar
sitt utseende eller är osäker på sig själv? Nu får ni ta och ge er, haha!
Seriöst, om ni nu inte vet varför dem finns, så är det för att vissa klipper sig
så kort så dom inte tror sina egna ögon, vilket jag gjorde, jag klippte page
för nått år sen, och det har inte växt ut! Och dessutom så förtjockar det håret
så himla mycket! Man får ett så himla snyggt fall! :o Och smink, fick jag samma
kommentar om, det finns för att täcka blemmor, få lite färg i ansiktet och se en
aning piggare ut och fräshare! Snälla, sluta lägg såna dumma kommentarer
ni dumförklarar er ip adress bitches ;)
Och när jag ändå är igång, så bantar jag inte, jag dricker natur diet för då blir
jag supermätt och orkar utan att bli godissugen eller sugen på något annat! För
jag försöker att inte äta godis eller liknande! ;) Så tro inte att ni vet mer om mitt
liv än vad jag vet, tyvärr! :(

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag är 15 :P

2011-08-18 @ 20:03:46
Postat av: Ebba

Jag är åtta :p

2011-08-29 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0