Svar på tal igen!

varför bor du inte med din mamma och pappa??
btwälskar din blogg
Kram :)
bor inte du hemma ? bor du ensam ? :)
Ta bort kommentarer, du försöker bara provoccera så du får mer
läsare, (haters make me famous)
varför bor du inte med din mamma och pappa??
btwälskar din blogg
Kram :)
: För att jag började söka in mig i 8 på en skola i boden sävast, kom in på Brönja
direkt, och började skola där, och har min pojkvän där, så jag bor där tilsammans med
honom och hans familj! ;) Tack så himla mycket gullet!

bor inte du hemma ? bor du ensam ? :)
: Som jag skrev i förra kommentaren, och jag bor med min pojkvän och hans familj! :)

Varför tar du bort kommentarerna, du driver bara din blogg för att provoccera och få
läsare på grund av det!
: För att jag inte orkar läsa så himla onödiga kommentarer , för att dom är avundsjuka!
Och har du inte hört detta gumman, HATERS MAKE ME FAMOUS! ;) lovely..

Kommentarer
Postat av: Emy

Hej, älskar verkligen din blogg!:D

Eftersom du använder hårförlängning har du nå tips på vars de finns äkta billigt löshår?

Btw, du har jätte fint utseende:)

2011-08-11 @ 21:18:19
URL: http://emyynordgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

träffar du din mamma och pappa ofta? vart bor dom?

2011-08-11 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0