Svar på tal, korkad?

Asså, lilla vännen! Nu tror jag vi börjar på steg ett hära, har inte jag varit utanför norrbotten?
haha, asså du kanske inte visste att jag varit till Norge, där det är väldigt dyrt i sommar?
Och jag har inte varit utomlands om du nu tänker så, eftersom mina föräldrar och jag var med
om en flygolycka när jag var liten, planet gick sönder i luften och våra liv svävade inte högt upp i
luften när piloten fick upp planet och sedan landa för att laga det! Förlåt att den olyckan hände och
skrämde livet på mina föräldrar, du borde verkligen fråga innan du påstår någonting jävla idiot!
Och sen, på tal om detta med LK och PDOL, så var det absolut ingen artist varken jag eller min
pojkvänn gillade på LK så då är det inte riktigt värt 300 spänn, när man liksom kan shoppa för
pengarna ;) Så vi satsade ordentligt på pdol istället, åkte massa attrakttioner osv! Absolut värt det.
Kan ju inte tro att du är speciellt rik du heller, eftersom du anklagar mig för att vara fattig
och sen inte änns vågar skriva vem du är, är du rädd att jag ska få reda på att du är Norrbottens
fattigaste.. aww.. gummsan! :( Finns faktiskt bidrag att söka. *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har rätt så bra ekonomi , annars hade ja gett dig mitt nr så du kanske hade kunnat hjälpa mig fixa bidrag ;) har aldrig påståt att man måste åka just flyg om man ska resa och förlåt för att ja inte räknade 2 dagar i norge som en resa

2011-08-10 @ 18:31:33
Postat av: svar

det var annars 5 men aaiiigt! suck

2011-08-10 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0