Svar på tal.

du säger de nu, men de tar inte mer än 1 år tills man blir less på färga utväxt
: Ja, denna kommentar fick jag då angående att jag skrev att jag var nöjd med mitt hår.
Men vet du, faktiskt inte! ;)  1. Min utväxt är verkligen riktigt seg på att växa & 2. Jag älskar
att färga hår osv, jag skulle kunna göra det på mig själv varje dag, no problem! ;)

vad e din riktiga hår färg?
: Jag är blond, har alltid varit, och kommer alltid vara (innerst inne) ;) *blink*

va tycker du om ditt utseénde , din insida och ditt liv :) skulle va kul o veta :)
: Jag älskar mitt utseende, annars skulle jag såklart göra något åt det? ;)
Min insida, jag är verkligen en person som är hjälpsam, aldeles för hjälpsam, snäll och
rätt rolig! Men man ska verkligen behandla mig som man vill behandla alla, när man kommer
på kant med mig, då vinner man aldrig mitt förtroende igen! Jag älskar mitt liv, jag mår så himla bra,
har världens bästa föräldrar, vänner och pojkvän. Bor på världens bästa ställe och går på världens
bästa skola! Men det har inte varit lätt att ta sig såhär långt!
'
du säger de nu, men de tar inte mer än 1 år tills man blir less på färga utväxt
vad e din riktiga hår färg?
va tycker du om ditt utseénde , din insida och ditt liv :) skulle va kul o veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0