Vad är det för dag?

ChaCha bloggen'

rubriken skulle bli den dagen det är idag, men fick hjärnsläpp och kom inte
på namnet! :o *haha* iallafall, somsagt så flätade jag mitt hår + löshåret igår
så nu har jag vågigt, det blev faktiskt superfint, fick även mer volym! ;) lovely.
iallafall, justnu sitter jag här och äter fil med socker, eftersom jag är så dålig
på frukost, mår oftast illa på morgonen, så får jag högst i mig det, några slevar :(
menmen, efter skolan ska jag in till stan med jossan, som igenteligen skulle blivit
igår, men då träffade jag ju mami och papi, tilsamamans med pojkvännen!
Så det fixar vi idag, lite ärenden osv! ;) bloggar mer sen helt enkelt!
Moii justnu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0