Svar på tal!'

1. ''ditt linne som du hade på fotningen är ett nattlinne''
svar: ah, jag vet själv det :) köpte det på H&M bland nattlinnen, har sett flerastycken som använt det vardagligen!
och på fotningar har man ofta kläder i ett tema, mitt var väl lite gulligare volang, spets leopard tema, och då blev linnet perfekt!
kläder är till för att användas! ;) har jag fel?
----------------------------------------------------------------------------------------------
2. Till alla random som addar på msn..
svar: ni boyzzz, kan sluta adda, jag har pojkvän! ;) sorry...
och jag ger ut min msn/hotmail, under ''kontakt'' för att ni läsare ska kunna beställa design osv !
och kontakta mig om ni undrar nått viktigt eller nåttsånt! och skickar inte bilder via msn heller, sorry fuckers! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0