Dagens fråga.

Vilken sida är bäst att beställa löshår ifrån?

: Jag har varit verkligen varit upp och ner när det gäller det, tai mahal har bättre kvalite tycker jag
absolut! Men dom har verkligen dåliga färger, den ljusaste är 613, för mörk för mig ! :( *aww*
Så himla dåligt av dom, så jag måste endå beställa från rapunzel, *suck* Men det funkar nog även
rätt bra att beställa från rapunzel, några av mina vänner har gjort det! Men denna gång ska jag nog
beställa från rapunzel fast dock med kreatinvax! Lovely! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte typ visa bilder från vad som händer på din vardag , typ när du var på Boden Alive? :) hade varit super roligt att se vad som försegår i ditt liv. :)

2011-07-04 @ 10:18:39
Postat av: svar

jag lade ju upp bilder därifrån! :)

2011-07-04 @ 16:11:07
Postat av: Anonym

ja! :=) men typ på dina vänner och karusell åkande t.e.x :)

2011-07-04 @ 18:28:13
Postat av: Anonym

när kommer bilder från norge ? :O

2011-07-04 @ 19:11:43
Postat av: Anonym

Ska du har bra, äkta löshår ska du beställa ifrån beautynet. Man kan inte bli annat än nöjd!

2011-07-04 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0