.

Är det sant att du ska sluta blogga?? :O
Vad är din åsikt om den unga mamman och bloggaren Micah?
Du har så fin header! Kan inte du göra en åt mig? (A) Jag länkar självklart din blogg :)
Är det sant att du ska sluta blogga?? :O
: Nej verkligen inte! :o vart har du hört det ifrån, kommer aldrig lämmna er mina
söta läsare?! ;) *blink*

Vad är din åsikt om den unga mamman och bloggaren Micah?
: Min åsikt om henne är att hon är otroligt stark och en otroligt bra mamma!
Som verkligen gör allt för sin dotter, dock tycker jag att hon skriver ''depp''
på sin blogg hela tiden gör bloggen i sig , mycket sämre! :( så himla synd..

Du har så fin header! Kan inte du göra en åt mig? (A) Jag länkar självklart din blogg :)
: Absolut läsare, jag gör headers åt er, men jag tar min egen tid på mig och jobbar
när jag har tid, jag har somsagt en egen blogg jag driver *blink* ;)
Bara maila mig : [email protected]  för beställning, beskriv din header osv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0