GÄSTBLOGGNING!

Hej alla söta bloggläsare, Tänkte skriva lite för er. Ni alla har säkert många uppfattningar om hur emma är, Men då kan jag tala om för er att om ni tror att ni känner henne och tror att ni vet exakt hur hon är så har ni fel. Emma är en helt fantastiskt tjej med många positiva sidor och humor har hon för den delen också. Lärde känna henne för ett ganska så bra tag sedan och det är nått ja absolut inte ångrar, hon är en helt underbar vän som alltid finns där när man behöver henne. Hon behandlar sina vänner med full respekt, och är trevlig och snäll mot dom som är det tillbaka & mot henne.
Sen till er andra ghetto-ungar som slänger taskiga komentarer åt henne kan jag bara höja fingret åt. Som jag alltid sagt..ren avundsjuka handlar det om! Sak samma, Jag hoppas du vet Emma att vad det än är och hur det än är så finns jag alltid vid din sida. Och vill tacka dej för alla dom gånger du funnits där för mej och stöttat mej.
Och jag är så glad över att jag är din systerryster. Loveyou!


Puss på er /
Emelie Lindkvist





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0