Hiss och diss !


1. Slarviga knutar en varm sommardag!

: Att slänga upp ett långt hår i en slarvig knut som är stor som en boll, inte välfixat
bara helt ledigt är så himla läckert! ;) Det syns verkligen att det är sommar, man blir inte änns varm i 
hårbotten, sen slipper man få hår i glassen *hihi*
So blondie style?!

2. Virkat denna sommar, min nya bikini?! ;)

: Som ni läsare inte visste, så är min mamma riktigt grym på att göra snygga virkade och stickade
saker! Och i veckan så gjorde hon en virkad vit sommar bikini att sola i till moii?! ;) aww!
Det är verkligen hur snyggt som helst, sen ett par pärlörhängen och dendär slarviga knuten jag
pratar om!
Söt va? ;)
1. : Tai mahals färgsortiment?!

: Härregud, så himla världelösa färger och nyanser, svart brun och några blonda!
Dom har inga blondmixer eller annat kul! Så himla dåligt, inga ''vita eller gråa'' hår!
Väldigt dåligt tai mahal.
2. Det nya på spotify!

: altså ursh, jag tycker det är skitdåligt, okej kanske att dom satt timmar, men lite fler timmar hade
det gärna fått vara, och att man bara får lyssna 5 gånger på en låt, totalt värdelöst, okej dedär
med timmarna, men att man inte får lyssna på sin favoritlåt hela tiden, värdelöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0