Moii justnu!

ChaCha bloggen'
sitter här heelt ensam *snyft* saknar min pojkvän så himla mycket, men det är bara imorgon kvar
och sen på torsdag åker jag hem! hade ändå tänkt åka i rätt god tid för att hinna möta upp
Hanna och umgås lite med henne, var verkligen så himla länge sedan! Och sedan kolla efter en tröja
jag sett i luleå som jag tror är slut.. *suck* menmen, justnu sitter jag och dricker cola och
bara tar det superlungt! satt nyss och jobbade lite på bloglovein, och inser då att jag råkar klanta
till det så bloglovein blev på azerbadjanska, åh... :( så himla synd om mig?! intesant? ;)
Rawr! ;)

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Men vart tog blondie vägen?!? :( Känns ju konstigt om du helt plötsligt ska ha nytt "namn" och så. Fin som brunett :) Men hoppas att blondie kommer tillbaka i framtiden. :)

2011-07-19 @ 23:50:07
Postat av: Wilma

jag tkr du passar bättre som brownie.. verkligen skit snyggt! :-D

2011-07-20 @ 00:08:47
URL: http://wekthorneus.blogg.se/
Postat av: Josefin!

I vilket program gör du texten tex Delicious på headern? Skulle vara tacksam för svar! kraam!

2011-07-20 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0