Städat och gjort supermysigt!

ChaCha bloggen'
har knappt hunnit blogga idag känns det som! :( men idag då vi kom hem från badet
låg vi bara och hade det så himla mysigt, sen steg vi upp efter att ha vilat ett långt tag ;)
och tog tag i rummet, städade bytte sängkläder och vädrade ut hela rummet som var minst
200 grader! det är verkligen så kvavt här inne :( menmen, imorgon är det marknad i stan,
så då blir det att åka dit med pojkvännen, även shoppa lite *blink* ;) sen ska jag även möta
upp Felicia, om det blir som planerat, luncha med henne osv! menmen, hade tänkt fixa lite med
bloggen nu osv, så jag updaterar mer snart bitches! ;)
Åhh, jag älskar mitt bruna hår, så himla snygg?! ;) grr..
blir nog även morgondagens outfit med denna tröja, vad tycker ni läsare?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Man kan sitta och kolla igenom alla dina inlägg och den blir bara bättre för varje gång man läser dom,

btw, du passar grymt bra i brunt hår!

2011-07-22 @ 00:32:40
URL: http://viktoriafagervall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0