Svar på frågestunden!

Vad använder du som vardagligt smink och vad använder du till fest? :)

: Jag använder mitt vardagliga till ''finare'' också, men jag brukar lägga till ögonskugga och dra en
djupare eyeliner! ;)

hur mycke väger du ?

: Gissa smaskis vikt? ;)

umgås du ofta med vänner ? först när jag börja läsa din blog
så stod de alltid att du va hemma eller bara va ute o gick
o fixa med bloggen hela dagarna .. så jag fick uppfattningen att
du inte umgicks med vänner, därför undrar jag :)
umgås du ofta med vänner ? först när jag börja läsa din blog
så stod de alltid att du va hemma eller bara va ute o gick
o fixa med bloggen hela dagarna .. så jag fick uppfattningen att
du inte umgicks med vänner, därför undrar jag :)

Ja, asså på sista tiden har jag gjort om bloggen eftersom jag bytt till egen domän osv!
Men jag har ju såklart lunchat med mina brudar, och även varit på badet med Lisa för ett tag
sedan, blir jättestressigt när man lixom bor på två ställen, driver en blogg osv! :(

Läser du några bloggar som är mindre en din?

Jadå! ;) jag läser såklart mina vänners bloggar!

tycker du att du ser bra ut:)

Såklart att jag tycker, annars skulle jag göra nått åt saken *blink* :)
har du bra självförtroende

Jadå, det far och kommer beroende på hur man mår osv, har ju somsagt gått igenom en hel del!
men jag har kämpat, så mitt självförtroende är superbra med tanke på omständigheterna ! ;)
vilken e din favvoritgodis haha?:P

Maltesers, hihi, domdär spröda chokladkulorna med kex inuti! ;)

asså snääääälla emma, kan inte du göra en till sminkvideo? tiiiep att du kan beskriva hur du gör EXAKT när du sätter på dig mascara???? din blogg är bezt, du kommer att bli lika stor asså snääääälla emma, kan inte du göra en till sminkvideo? tiiiep att du kan beskriva hur du gör EXAKT när du sätter på dig mascara????
din blogg är bezt, du kommer att bli lika stor

Jag hade tänkt göra det, fast dock finns det viktigare saker att ta itu med !  ;)
Varför bor dina föräldrar i Kalix och du i Boden? Bor du it med dom? Har du nå syskon? Berätta mer om din familj.
Och sist, du är sjukt fin

För att man kan ipincip säga att jag flyttat hemmifrån, jag pluggar i Boden, eftersom Kalix hade
alldeles för dåliga lärare för min smak! För att inte tala om eleverna :( *suck* Vildaflodhästar..
Brukar du festa och sånt ? Alltså dricka alkohol?

Nja, föredrar hemmakvällar med nära och kära *blink* ;)
hejhej! super fin blogg har du!
Men jag undrade en sak vart har du köpt den
vita stickad tröjan som du har??:D jättttttttttesnygg

Hej! tack så mycket, den stickande tröjan jag har på headern är ifrån DIVA !
är du utseendefixerad? :)

Ja, haha *blink* faktiskt, skulle aldrig kunna tex åka och hälsa på någon utan att se bra ut,
tex fläckigt smink, eller skitigt hår! Man ska vara brun och fräsh! Gäller även killar! ;) *blink*


kan du göra en till sminkvideo? Snälla!!<3
vill du flytta till tex gbg eller stockholm?
^
Jadå, har tänkt det, dock inte ännu!
Jag är uppväxt i GBG flyttade tillbaka då jag var 3, så absolut, jag kommer gå klart gymnasiumet här,
sen åker jag mot GBG town! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

52-53 ? :)

2011-07-31 @ 21:44:21
Postat av: Tuss

Fin header :)

2011-07-31 @ 22:01:24
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0