Svar på tal..

*suck* Vissa läsare är verkligen inte uppmärksamma, tex bilder från boden alive när jag och
mina vänner åkte karuseller har ni fått, ni har fått bilder från själva boden alive när Felle spelar
på att vinna choklad, det var alla bilder jag hann ta under den kvällen!
Och på tal om bilderna från Norge, har jag sagt att jag lägger upp SÅ FORT JAG HINNER!
Justnu är det sommar och jag vill hinna vara ute, jag vet att ni saknar mig ;) *blink*
Men håller ju er updaterade via mobilen! Och sen tidigare hade jag någon kommentar om
att jag lovat att visa mina ear cuffs, det har jag gjort 3 gånger i bloggen, men är ni inte
uppmärksamma så får ni skylla er själva bitches! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hur gammal är du?

2011-07-05 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0