Svar på tal!

fin underdel , vars ifrån är den? :)
: Den är inte från någon affär alls, min mamma har virkat min nya vita bikini! ;)
Nu håller hon på med en magtröja åt mig ;) awiee!
läser dina föräldrar din blogg? :)
: Min mamma läser min blogg då hon har tid, så roligt! Men pappa är lite...otecknisk! ;) *haha*
varför har du bh under överdelen?
: För att min mamma har virkat den och då är mönstret med superstora trekanter!
Och då blev det så, så den blir snyggast på när man har bh under, annars såg
det konstigt ut genom att den är lite genomskinlig också!

när kommer bilerna från norge ? :D
: Jag ska redigera dom och fixa dom lite om det behövs först, men prion justnu
ligger på designen!

har du nånsin haft långt hår ? altså äkta långt hår ? :)
: Jag har faktiskt det, i ca 5an! Då var det nedanför brösten mot magen, men anledningen
till mitt korta hår är att jag klippte page i 6an ! :(

hej, jag har en fråga! Kan inte du sätta dit en sån där grej så att man
kan bläddra sida i din blogg? Hade varit såå mycket lättare! You rock
fin underdel , vars ifrån är den? :)
Men jag tänkte iaf läser dina föräldrar din blogg? :)
varför har du bh under överdelen?
när kommer bilerna från norge ? :D
har du nånsin haft långt hår ? altså äkta långt hår ? :)
hej, jag har en fråga! Kan inte du sätta dit en sån där grej så att man
kan bläddra sida i din blogg? Hade varit såå mycket lättare! You rock
: Jodå, jag jobbar på det! ;) med tiden!

Kommentarer
Postat av: mathilda(från centrum)

Haha...:D kommer ihåg när du hade page..;) och glasögon(vet inte om du har det fortfarande)

2011-07-08 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0