Svar på tal.

hej finaste!
jag har bara några frågor och är tacksam för svar!
1: varför lägger du aldrig ut bilder på dig och din pojkvän tillsammans? tex pussbilder?
2: tycker it du det är jobbigt med så mycket smink?
3: gör mer sminkvideoooosar i love it!!!<3
Hej Emma! Din blogg är superbra, vill bara fråga om du kör en till "svar på tal" så vill jag fråga på ett ungefär hur många bloggläsare du har
per dag, eller per vacka? Kram! :
hej finaste!
jag har bara några frågor och är tacksam för svar!
1: varför lägger du aldrig ut bilder på dig och din pojkvän tillsammans? tex pussbilder?
2: gör mer sminkvideoooosar i love it!!!<3
: 1. För min pojkvän inte gillar att vara på bild så himla mycket, har lagt upp tidigare!
Men nu är det ett tag sen, det är ju trots allt han som väljer om han vill vara på min blogg
eller inte? ;)
: 2. Kommer självklart att göra fler videobloggar, men smink videosar blir lite onödigt
eftersom jag sminkar mig på ungefär samma sätt nu?


Hej Emma! Din blogg är superbra, vill bara fråga om du kör en till "svar på tal" så vill jag fråga på ett ungefär hur många bloggläsare du har
per dag, eller per vacka? Kram! :)
: Jag har tidigare lagt upp min statestik, så jag gör väl det igen!
Samma bild som sist, det går upp och ner nu! ;) lovely!
Har ju trots allt lov?! Litegrand får ni klara er utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0