Svar på tal..

bor inte du med din pojkvän ?
: Ja det gör jag? Hurså, det jag skrev i inlägget att jag var med grabbarna , var menat
som att jag och han fortfande är med Rasmus. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt
om du nu råkade misstolka detdär. omg... *suck*

kollade lite på gamla outfits,o ja måste fråga en sak ,
har inte du fått kvinliga kurvor ännu ? du ser jätte platt ut på om här bilderna ;O
: Jo det har jag verkligen fått, fler kurvor än jag behöver. :( Men, jag älskar min kropp
och om jag nu såg ''platt'' ut så är det för att jag hade magtröja på bilden du kommenterat på
och står väldigt konstigt med kameran!
Lovely! ;)

bor inte du med din pojkvän ?
kollade lite på gamla outfits,o ja måste fråga en sak ,
har inte du fått kvinliga kurvor ännu ? du ser jätte platt ut på om här bilderna ;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker inte att du har för mycke kurvor , ja tycker att du är rätt smal :)

2011-07-13 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0