Svar på tal, suck!

lagt märke till att du ofta har bh under? varför haha?
sen är LV väskorna dina fake, det ser man ju på märket
lagt märke till att du ofta har bh under? varför haha?
sen är LV väskorna dina fake, det ser man ju på märket
: Jag har bh under min virkade bikini som mamma gjorde klar i onsdags
pga en sak, och det är att den är virkad och den ser snyggare ut på när den får ligga mot
ett typ tyg för då ser man mönstret, den är ju genomskinlig också?! Härregud,
jag tog upp detta i svar på tal igår, suck... vissa läsare kan inte läsa ;)
Och på tal om lv väskan, som många undrat om, svar på tal till alla er..
så ja! Jag vet att den är fake, och det spelar ingen roll
jag köpte den av en kompis som varit utomlands och köpt den, och jag tänker köpa
fler oäkta, vafan spelar det för roll ? hallå, skulle jag betala 4000 extra typ för att LV ska stå
andra vägen, när jag lixom kan shoppa för dom 4000 *blink* ;)
Kissie bland andra bloggare har även också påpekat att dom har oäkta väskor, och att
det är bara ett bra fynd? Och om det nu är på tal om att ha pengar, så har ju inte änns
vissa loosers råd med en oäkta , *blink* ;)


vilken kroppsdel ogillar du mest hos dig själv ?
: Hmm, ingen alls faktiskt ;) Isåfall mina tår, eftersom mina tånaglar
är skitsmå :( haha, går knappt att måla vissa!







Kommentarer
Postat av: ryan

fattiga fan köp en äkta LV väska eller köp ingen alls.. håll dig till H&M väskorna :)

2011-10-29 @ 10:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0