Svar på tal..

ja såg din sminkvideo o ja måste ställa några frågor :)
1. känns inte ögonfransarna tunga när du aplicerar 3 olika mascaror?
2. känns de inte varmt och jobbigt , asså känner inte din hud sig som instängd när du har foundation , mos och puder på ? :)
IP: 83.253.126.119
jag måste bara säga att det kanske var att ta i när man skrev så. men alltså, det här skulle jag verkligen vilja ha svar på.
Om du inte bryr dig och tar åt dig, varför lägger du upp denna film på din blogg och skriver en massa som ATT du tar åt dig?
Det är sådär man brukar reagera när man tar åt sig, oftas. Och att säga att dom måste ha någonting att öva på, hallå? Jag förstår inte riktigt själva grejeJag måste bara säga att det kanske var att ta i när man skrev så. men alltså, det här skulle jag verkligen vilja ha svar på.

jag måste bara säga att det kanske var att ta i när man skrev så. men alltså, det här skulle jag verkligen vilja ha svar på.
Om du inte bryr dig och tar åt dig, varför lägger du upp denna film på din blogg och skriver en massa som ATT du tar åt dig?
Det är sådär man brukar reagera när man tar åt sig, oftas. Och att säga att dom måste ha någonting att öva på, hallå? Jag förstår inte riktigt själva grejen
: Jag tar upp det med fjortis videon i min blogg enast pga att dom som gör denna videon, njuter av den
tror att typ sånna som jag och dom som är med i denna video sitter och grinar över detta!
Ni läsare behöver verkligen inte vara oroliga ! ;) Haha, lilla brud/kille eller vad du nu är, du vill inte
änns veta hur jag reagerar när jag tar åt mig! Så ni behöver verkligen inte börja oroa er ännu ;)
Så dendär reaktionen var verkligen inte en ''aggresiv jag tar åt mig reaktion''
Något värre kan ni väl göra mot mig om ni vill se mig falla? :( aww. puttinutt..





Kommentarer
Postat av: Anonym ;D

Tack föratt jag fick svar, haha. Om du nu visste vem jag var så hade det varit lite roligare för oss båda ;) haha !

2011-07-02 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0