Film!

ChaCha bloggen'
Håller på med bloggen fortfarande, tar dock pauser för att se film med min pojkvänn!
Emelie håller på att trixa med en supergalen kod! Så vi får hoppas på ett bra resultat!
När menyn osv är klar, är det en ny design, och bakgrund och meny under headern som
återstår helt enkelt! Iallafall, imorgon ska vi sova ut, sen fixa oss, ska försöka ta riktigt bra
bilder på outfiten imorgon, som jag ska ha på mig på pdol, för då kanske jag får en bra bild
till en design tills jag hunnit boka fotografering helt enkelt! ;) iallafall, imorgon blir det tacos
till middag, sen åker vi iväg mot PDOL för att se ''Jag kommer'' och ''Stor'' och ''Labyrint''
Så himla kul det ska bli, även fira ett och etthalvt år med min älskade pojkvän!
Vi firade ett halvår på pdol förra året då vi såg dead by april! ;) lovely!
blogg u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0