Blondie hissar och dissar..



1. Ginas kläder justnu!

: Verkligen en stor hiss till deras kollektion justnu, finns nästan inget jag ogillar!
Dom har kläder för en varm sommardag, eller bara för en kall grillkväll ute med vännerna
bland alla mygg och insekter :(
Så himla bra , blev verkliugen lycklig när jag shoppade i torsdags! Hade kunnat köpa hela butiken!



2. Sjukaste underbaraste hissen till min och min pojkvänns resa med hans pappa!

: Redan på torsdag åker vi iväg till.... (kommer berätta sen) ska bli så himla roligt, har inte varit där på 
flera år! Ska verkligen njuta, fota och sånt! Kommer att ha med mig min lilla rosa laptop för er skull *hihi* ;)
men ska mest njuta av vår semester!





1. Alla falska artiklar om oss bloggare, tex kissie! 
: Tycker faktiskt att det är sjukt, att man kan gå till en person och fråga om att få göra en artikel, och få ett nej, men endå skriva om den och det.! En massa saker som INGEN av alla jävla journalister eller fans vet ett skit om!
Och dom hade även låssats att intervjua Kissies mamma, att hon är orolig för Kissie, så himla sjukt!
Hade hon sagt det med egna ord hade det varit hennes grej, men att journalister hittar på ! :o fyfan..
Och bloggaren micha, 15 år och morsa, och alla jävlar lägger sig i om henne och hennes barn, vikt osv!
Nu får ni skärpa er! :o Vi har ett liv utanför bloggen!
2. Idiotiska sommarpraktikanter..

: Skulle reklamera min vibrationsmascara som typ är använd 20 gånger, eftersom den slår av!
Och då sa sommarpraktikanten att jag skulle ta det med chefen, jag menar? för att reklamera en jävla mascara?
är hon helt dum i huvvet! Och att jag ska göra det på måndag, liksom hallå?! Jag har inte all tid i världen! ;)
Och sen när jag säger att jag typ har köpt den för nån vecka sen, så säger hon den ser ju inte ny ut direkt?
nä men konstigt? en mascara använder man varje dag och inte en gång per år, lol?! suck! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0