Blondie hissar och dissar..



Att sommarvärmen har kommit!


: Sommarlov utan sommarvärme är sjukt diss, så det är verkligen tur att sommarvärmen kommit hit till oss också! vi hade en sjukt lyckad dag att ha avslutning på, 50 grader i solen! :o
Färgstarka kläder och underkläder justnu!


: I sommar ska man ha mycket färgstarka kläder, solbrillor i färger som sticker ut, skal till mobiler!
även hårsmycken, och accecoarer på skor sticker ut, så himla snyggt!


Folk som gnäller om cancer hela tiden så fort man lägger upp en bild på suntan, eller säger order solarium!


: Så himla störande, seriöööst, omg! tänk på huden, tänk på din hälsa!
härregud, ni vet inte att solariumen har utvecklats, dom har blivit bättre, och dom har börjat innehålla nyttiga vitaminer som man får i sig när man är utomhus! Kära älsklingar, jag vet att ni är rädda om mig, eran blondie? ;)
men jag överlever!
Alla dessa jävla myggor som förstör när man ska sitta ute och njuta av kvällsolen!


Som  ni i norrbotten kanske redan märkt, så har myggen involverat våra samällen! :( sjukt dåligt! nu krävs det att det fortsätter vara såhär varmt så att dom steker upp! ;) hoppas verkligen det!
hatar alla insekter, dom är så farliga för en blondin som mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0