Bytt upp mig litegrand, tack vare lovers and haters!

Som jag sagt så har jag legat på ca 130 på bloggtoplist, sen gled jag upp till 110!
och nu till 75! ;) det är ju helt otroligt, och ni som säger att det ''inte stämmer''
hur kan det komma sig att dom sammarbetar med blogg.se och de flesta bloggsidor!
allt är ju tack vare er, lovers and haters! ;) så himla glad att jag är back on track
i bloggvärlden nu! ;)
*Dock ett emo som jag sammarbetat med förr som skrivit beskrivningen så den ser helt störd ut*



Kommentarer
Postat av: Världens bästa emo

Du ska fan inte skriva om mig på din blogg fatta det?

Jag skrev så för att du var töntig okej ? :)

2011-06-02 @ 16:31:29
Postat av: svar

Du kan ju börja med att säga vem du är :)?

2011-06-02 @ 16:43:59
Postat av: Anonym

Är du dum i huvudet på riktigt eller?

Antagligen är det NEA eller är du dum?

Du är anmäld så du vet : )

2011-06-02 @ 16:54:45
Postat av: svar

Jasså, och vemfan säger att jag menar dig :)

visst vet du att du också är anmäld, och att din styvm amma vet allt, och sen så har polisen sagt att nästa gång åker du dit, och detta är en nästa gång :)

2011-06-02 @ 17:02:39
Postat av: Anonym

Hahah.. du är allt för dum :(

2011-06-02 @ 17:10:34
Postat av: Anonym

Detta "Emo" du nämner, det är ju förövrigt hon som har skapat hela din blogg, det är tack vare henne du ens lärt dig någonting om bloggandet.



Kul att du verkar veta hur polisen fungerar också, hur dem arbetar etc, "sen så har polisen sagt nästa gång åker du dit".... Inte direkt så att det finns konkreta bevis, ajja men see you in cort.

2011-06-04 @ 16:22:18
Postat av: svar

det är ju förövrigt emot's söta styvmamma som sagt det:) illa..

2011-06-04 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0