Dagens fråga..

Får en massa frågor om att sola solaruim!


1.Har du hört talas som att va ute och sola när det är sommar istället på cancerframkallande solarium?
2.Varför solar du på solarium?
3.för att bli brun eller för att det är skönt??
4.Och vet du att man kan få mycket lättare hudcanser om du solar på solarium?


1 = Ja, jag har hört talats om att sola ute, men här i Norr i boden kan man inte direkt lägga sig i en
solstol ännu, det blåser så allt man har på bron flyger iväg, så visst, lägg er i en solstol här så ska
ni få känna hur skönt det är :D och jag tänker inte förlora min bränna till sommaren, så jag fortsätter
att sola för att inte bli blek och bränna mig till sommaren istället för att bli brun!

2 = För att det är så snyggt med en bränna, jag älskar avkopplingen att man kan lägga sig ner
och lyssna på musik ! det är även så himla skönt! ;)


3= Bådeoch, men jag skulle nog inte göra det om det inte vore skönt?!
eller jo, *hihi* vill man vara fin får man lida pin! nä, men båda! :D

4= Jag bryr mig inte ett dugg, min morsa har solat solarium sen hon var 30 typ!
och hon har inte fått cancer ännu! så sjukt överdrivet, dessutom har solarium rören
ökat sin säkerhet och lagt i vitaminer! och jag missbrukar ju inte solarim direkt!?! ;)


Kära läsare, jag vet att ni oroar er över mig, men ni behöver inte vara oroliga, jag kommer
aldrig lämmna er och bloggvärlden! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha det är fan visst sol ute i norrland? du är ju blond

2011-06-07 @ 12:09:26
Postat av: Anonym

solarium brännan skyddar inte mot solen, du kan bränna dig lika lätt fast du legat i solarium hela vintern -.-

2011-06-07 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0