Dushat och haft en riktigt mysig kväll!

ChaCha bloggen'
kommer precis ut från dushe, var verkligen superskönt med en uppfräshande dush efter en
superkväll med en massa onyttigt! Känner mig så fräsh! ;) iallafall, nu blir det en film till innan vi lägger oss,
och imorgon ska jag packa, försöka få med mig så lite väskor som möjligt! :o åh.. inte lätt ! :s
iallafall, imorgon kommer ett speciellt inlägg , ett ''tack inlägg'' hmm, låter det inte spännande! Ni får väl se! ;)
hoppas även på att hinna med en videoblogg?! Måste även skriva en lista på det jag skulle fixa på torsdag
när jag och pojkvännen ska shoppa! Innan min buss går mot Kalix! ;) lovely.
iallafall, nu börjar nog filmen! Bloggar mer imorgon helt enkelt!
Moii justnu, nydushad i mitt snobben linne, så söt ! *fniss* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0