En riktigt seg måndag..

ChaCha bloggen'
har precis varit in till Sävast men moppen och pojkvännen, vi köpte lite på ica och
hämtade några spel som hans lillebror glömt hos hans mamma!
Så vi vaknade för ca 1 timme sen! och idag hade jag planerat att göra mina naglar,
men justnu känner jag inte för det! bara för att ta det lungt! det är verkligen superkallt idag ! :( ursh..
så jag ska sätta mig och kolla över mina transaktioner på min blogglön och sen bara mysa hela dagen!
även kolla lite nätshopping! ;) bloggar helt enkelt mer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Har lagt märke till hur mycket onödigt folk som kommenterar så totalt onödiga saker..

Bara för att hon vill se ut hur hon vill så behöver väl inte ni trycka ner henne , hon är lika mycket människa som ni och är exakt lika mycket värd.

Men tycker inte heller det är bra av dig Emma att säga att folk är wb dig för då får an ju skit tillbaka, men ni människor som läser detta , låt bli att va taskig , hon är ju en vanlig tjej som tycker om sitt liv. Hoppas jag fick er att förstå.

2011-06-13 @ 13:26:28
Postat av: Lollo

100 % sant på ''anonym'' där uppe

2011-06-13 @ 13:28:06
Postat av: Anonym

Var fixade du din bakgrund på din blogg`?:)

2011-06-13 @ 14:09:06
Postat av: Anonym

Det var jag som fixa den!

http://Neabackelund.blogg.se

2011-06-13 @ 15:01:34
Postat av: svar

japp det var nea, i photoshop med en kursiv text! :)

2011-06-13 @ 16:42:28
Postat av: svar till nea.

Hon frågade ju verkligen inte vem som fixade, och inte om din länk, hon frågade VAR.

2011-06-13 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0