Förbereder lite!

ChaCha bloggen'
Har just kommit hem från baksmällan 2, fyfan så bra den var! ;) helt otroligt rolig! 
Den rekomenderar jag verkligen till er läsare att se! Den var både rolig och inte för svamlig! Om ni förstår
hur jag menar! Iallafall, innan bion gled vi in på Smedjan och fixade lite ärender, köpte ett nytt iphone skal
(igen) men det var så snyggt, och det täcker framsidan också! Perfekt om man vills slippa repor totalt!
menmen, nu sitter jag här och överför lite arbeten och bloggmaterial så jag kan jobba från resan på torsdag!
Vill ju inte att ni ska gå miste om svar på tal osv! :D Så inte en detalj kommer ni missa! Planerna har blivit
lite ändrade, vi startar redan torsdag kväll, kör hela natten, sen går ju somsagt båten 05.00 på morgonen från
Norge över till ön! ;) lovely! så imorgon börjar vi och packa lite smått, iallafall skriva en lista..!
Skal och Headset, inför resan måste jag ha ett bättre headset! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0