Jobbar med hårvideo!

ChaCha bloggen'
har gjort en hårvideo imorse, jobbar med den, har klippt den lite osv!
men den funkade inte att ladda upp på videofy! så vi provar på YT , så får vi se! ;)
så typiskt mig när jag har planerat att göra nått, sen funkar det inte! fett less :(
iallafall, ska snart börja med mina älskade naglar! ;) lovely. Men iallafall, laddar upp hårvideon
så fort den funkar!
Moii justnu, *hihi* Asså, jag ställer verkligen samma fråga som Kissie, undra hur många cambilder
bloggare tar innan dom blir nöjda?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är så sjukt sööt.. det går fan inte att beskriva, alla jävla idioter som skriver att du är fet osv.. kan ju dra! asså älskar din blogg.. mkt bättre än kissies.. Looooove till din blogg tjejen! <3

2011-06-14 @ 23:08:47
Postat av: Videofyme

Tjena tjejen! Vad kul att du vill prova VideofyMe! Maila mig gärna om du inte får tjänsten att fungera, så löser vi det tillsammans :)

/Therése på VideofyMe

2011-06-15 @ 14:06:07
URL: http://videofy.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0