Justnu!

img_5753 (MMS)

Justnu!


Kommentarer
Postat av: hanna svedvall

Jag gillar att du inte skäms för att visa dina kurvor! och att du inte är en sån där liten anorexia fjortis (okej, fjorts-stilen har du fått in, men INTE anorexia!), skönt att se att inte bara pinnsmala bloggare uppmärsammas, utan rejäla tjejer med kurvor! Keep it up! Själv kämpar jag med att försöka gå upp i vikt igen efter en operation(tog bort en systa i en av äggstockarna och mådde dåligt efter), är 163 och väger 48 kg! Skäms över min kropp, du ska bara veta vilken tur du har! PS. Skär ner på foundationen eller pudret eller vad det är du använder, ser alldeles för "kakigt" ut.. SÖT BLOGG BTW!

2011-06-23 @ 02:15:09
URL: http://kungigare.blogg.se/
Postat av: Amanda Svedvall

Föregående kommentar om dina vackra kurvor kom INTE från den bloggadressen, det är bloggen som tillhör min sjuåriga kusin, lösenskyddad osv, dock är min blogg helt öppen! Hon hade tydligen kommenterat tidigare på bloggen, så allt var sparat osv. Skulle upskatta länk till min blogg dock ;)!

2011-06-23 @ 02:18:13
URL: http://amandasweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med hanna svedvall, så jävla bra att du inte är en sån , så jävla fult de är när smala tjejer laddar upp bilder på sina magra mage , o så syns typ höftbenet o allt ... och som har mellanrum mellan benen , benen ska sitta ihop om man är frisk , skit äckligt när dom går runt med shorts ;S ja får typ rysningar när ja ser sånna tjejer med mellanrum mellan benen som går runt o ser ut att falla ihop...

2011-06-23 @ 11:07:27
Postat av: svar

tack allihopa :) jag är nöjd med min kropp!

2011-06-23 @ 12:53:40
Postat av: Anonym

du ska va de :) för de ser jätte nyttigt , normalt och bra ut :)

2011-06-23 @ 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0