Kommer bli sommarens mest använda..




Playsuit, shortsdress!


: SÅÅÅÅ... himla sommar hiss, kommer vara så snyggt med en lockad frisyr några stora
accesoarer och en fin playsuit, så enkelt att klä på sig också en varm sommar dag!
Jag har provat dem på Gina, dem är för stora :( och 32 var slut!
så jag undrar nu om ni vet var dom finns att beställa eller i vilken butik dem finns!
har letat både i Luleå och Boden, men antingen har den inte passat eller suttit konstigt!
Måste cheka bikbok och prova igen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså man kan ju köpa de där på nästan alla klädesaffärer de är ju trots allt inte världens nyaste grej ;)

2011-06-05 @ 11:44:19
Postat av: Anonym

att du har storlek 32 är en stor myt som du har kommit på för att få uppmärksamhet och de reagerar alla på vilket ja tycker dom borde sluta göra, alla provocesar med lögner för att kissie har gjort de och blivit känd

2011-06-05 @ 13:42:54
Postat av: svar

hur kommer det sig att jag har 32 på mina shorts då! :)

2011-06-05 @ 20:16:08
Postat av: Anonym

men åååh , de är ju skit lätt och säga och skriva ja har blabla och blablabla men bevisa , fota alla dina byxor så storleken syns!

2011-06-05 @ 21:38:45
Postat av: Anonym

sen så är ju xs som du hade på dina shorts storlek 34 , xxs är storlek 30-32

2011-06-05 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0