Kvällsfix!

ChaCha bloggen'
ska snart platta mitt hår, så det går snabbare imorgonbitti, eftersom jag ska upp halv 8!
Riktigt snark, men ska somsagt med moster, mamma och kusin till storheden för en shopping
och luncha, senare mot sunderbyn sjukhus, där moster ska på någon undersökning, sen mot stan igen
för att shoppa lite där istället för storheden! So lovely ;) måste skriva en shoppinglista *dah*
iallafall, ska planera lite vad jag ska ha på mig, och facebooka lite ;) *hihi*
bloggar mer sen!
Moii justnu! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt header! Men till vintern, kan inte du pröva att färga håret BRUNT! Jag tror att det skulle passa dig sjukt bra! Det Sägs att alla blondiner är snygga, men en snygg brunett är SJUKT SNYGG! :) Det var bara ett litet tips :)

2011-07-01 @ 02:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0