Min födelsedag!

ChaCha bloggen'
vem är det som fyller år idag? Jo, eran egen blondie! ;) lovely!
dagen firades ju mest igår, så himla lovely, fick en massa presenter!
och idag ska vi först vara barnvakt , och senare åker vi med bussen tillbaka
till boden och firar med pojkvännens familj! lovely! ;) *hihi*
iallafall, sjukt tack för alla gratulationer på facebook, ni är ursöta!
imorgon ska jag hjälpa en granne med hennes löshår, och sen ska jag nog till Luleå
med Josse! So lovely! ;)
updaterar mer om en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

du har blivit dagens mini kändis på min blogg.

Gå in på lovliecats.devote.se och leta efter dagens mini kändis.

2011-06-03 @ 12:16:32
URL: http://lovliecats.devote.se
Postat av: Anonym

sluta utnyttja robins familj.. bo gratis och leva livet.. du borde skämmas din spacklade feta tönt..

2011-06-03 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0