Min tåå! :(

ChaCha bloggen'
sitter nu här och har precis fixat mig! Men när jag höll på att fixa mig första gången (haha)
så drabbades jag av hinder :( Jag tappade hela min låda med smink och produkter på flera kilo
på tån ! Så förbannat ont, jag kommer nog tappa nageln, ska se om jag klarar mig utan att linda den,
måste fixa en nödlösning med skor :o får nog ta typ flipflop! :o den är som en fotboll !
iallafall, jag fick en kommentar tidigare om hur jag skulle göra bloggen perfekt, att jag skulle fota outfit bilder
mot en vit vägg tex! :o jag vill göra det, men vi har ingen plats att ha ett vitt lakan eller liknade!
Och väggarna i alla rum hos oss är mörka :( tyvärr! Så vi får se, men det är min tanke i framtiden
att ta ''studio'' bilder som outfits osv! iallafall, sitter här och tröstar mig med choklad! och känner pulsen
i min tå, tyck synd om mig älskade läsare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0