Moralen dyker upp i blondie!

Som ni säkert vet så läser jag en hel del bloggar, så är det när man lever i bloggvärlden!
alla följer allas, läser blandandra, kissie, egoinas,dessie,platins,michas osv!
Jag börjar bli jävligt störd, så fort man ser att kissie har gjort ett inlägg där hon putar med sina
botox läppar, eller flashar med hennes bröst! Och direkt man går på kommentarsfältet så skriver massa
haters om självförtroendet! Att man har dåligt självförtroende om man plastikopererar sig!
Men härregud, asså jag blir faktiskt riktigt upprörd när jag läser sånna kommentarer!
Man kan göra fettsugning för att man har anlag för fetma och vill inte bli fet.
Man kan förstora läpparna för att man ser bättre ut med lite större läppar.
Man kan förstora brösten för att när man tex fått barn kan dom minska i storlek, även om
man inte har någon i släkten som har stora bröst så kan man få deras anlag.
Och Micha , hennes roll som morsa, härregud! Hon är 15 år och mamma, och glöm inte det!
HON ÄR 15 ÅR, så bara för att hon har barn så ska hon inte få göra slut med Kevin och bli ihop!
Ni vet som vissa 15 åringar håller på ;) Det är ju sjukt, hon är en människa !
Och på tal om mig.. eran egen blondie ;) som jag läste en kommentar igår, så ska jag inte få ha
en push up bh och uringat bara för att jag har pojkvän?! Haha, helt sinnessjukt! :o
Haters, har ni någonsin hört. Haters make me famous!
Det är så vi tjänar pengar, på er ! ;)





Kommentarer
Postat av: svar

Jag tar bort alla avundsjuka kommentarer ;)

2011-06-11 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0